Της Μαρίας Χάλαρη
Η οικονομική κρίση είναι σαν τον έρωτα. Ώρες ώρες θέλει γερά νεύρα και περνάει σίγουρα από το στομάχι.
Πρωτοπόρα στην μείωση των δαπανών της είναι η Ιρλανδική αεροπορική εταιρεία Raynair.
Η χώρα δυσκολεύεται να ανταπεξέλθει οικονομικά. Εκείνη βρίσκει λύσεις για να εξυγιάνει τα δικά της. Τα στομάχια όμως των εργαζομένων ολοένα και αδειάζουν!
Στόχος η μείωση των καυσίμων.
Λύση 1η: Οι αεροσυνοδοί πρέπει να χάσουν βάρος και στην συνέχεια- αν το αποτέλεσμα είναι κολακευτικό - να συμμετάσχουν στο ετήσιο ημερολόγιο της εταιρείας. Αυτό, λέει, είναι και το βασικό κίνητρο. Αλήθεια ρώτησε κανείς τους εργαζομένους αν θέλουν να ποζάρουν στο επετειακό τεύχος;
Λύση 2η: Το περιοδικό που μοιράζει κατά την διάρκεια της πτήσης – και χρησιμοποιείται και για μενού- θα τυπωθεί σε ένα νέο. Λεπτό χαρτί. Όλα σε ένα και νοικοκυρεμένα.
Λύση 3η: Περικοπές στην μεταφορά πάγου-γιατί η κρίση τους έχει αφήσει όλους «κόκαλο»!-
Λύση 4η: Μείωση σε καροτσάκια και καθίσματα στα αεροπλάνα της.
Με την μέθοδο αυτή η Raynair πιστεύει πως θα εξοικονομήσει μεγάλα ποσά από τις δαπάνες εκτύπωσης και καυσίμων.