Στην υπόθεση της ανάκλησης άδειας λειτουργίας των δύο ιδιωτικών εταιρειών παροχής ρεύματος ενεπλάκη και η Ένωση Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής (ΕΚΠΟΙΖΩ).
Η ΕΚΠΟΙΖΩ αν και σημειώνει ότι δεν μπορεί να έχει πλήρη εικόνα για τα αίτια που οδήγησαν σε αυτό το αποτέλεσμα, καλεί τις αρμόδιες αρχές να επιληφθούν του θέματος και να διασφαλίσουν την απρόσκοπτη λειτουργία τής απελευθερωμένης αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας, την άμεση αποκατάσταση των στρεβλώσεων που υπάρχουν, την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών, τη μη επιπλέον οικονομική επιβάρυνση των καταναλωτών από τα ανεξόφλητα χρέη των εν λόγω εταιρειών και τον καταλογισμό ευθυνών εκεί που υπάρχουν.
Ενημερώνει, επίσης, τους καταναλωτές ότι:
Οι πρώην πελάτες των εταιρειών «Energa» και «Ηellas Power» δεν χρειάζεται να ανησυχούν ούτε να προβούν άμεσα σε οποιαδήποτε ενέργεια.
Οι πρώην πελάτες των εταιρειών θα εξυπηρετούνται, από ώρα 00:01 της 25/1/2012, αυτόματα από τον Προμηθευτή Τελευταίου Καταφυγίου (άρθρο 57, Ν. 4001/2011), που σήμερα είναι η ΔΕΗ ΑΕ.
Σύμφωνα με τις προβλέψεις του ν.4001/2011, παρέχεται χρονικό διάστημα μέχρι τρεις (3) μήνες, προκειμένου οι καταναλωτές αυτοί να επιλέξουν τον Προμηθευτή της αρεσκείας τους, συμπεριλαμβανομένης της ΔΕΗ, και να προβούν σε σύναψη σχετικής σύμβασης.
Για το παραπάνω διάστημα, οι καταναλωτές- πρώην πελάτες των εταιρειών Energa και Hellas Power τιμολογούνται, όπως ορίζει ο νόμος, με τα αντίστοιχα δημοσιευμένα τιμολόγια της ΔΕΗ.
Το ειδικό τέλος ακινήτων που καταβάλλεται μαζί με το λογαριασμό ηλεκτρικού ρεύματος, μπορεί να πληρώνεται στις εφορίες.
Όσοι έχουν απλήρωτους λογαριασμούς των εταιρειών Energa και Hellas Power, θα ενημερωθούν εντός της εβδομάδας πώς- πότε- πού θα τους εξοφλήσουν.
Για το θέμα της εγγύησης, που έχουν καταβάλει οι καταναλωτές στις εν λόγω εταιρείες, θα ενημερώσει η ΔΕΗ, επίσης εντός της εβδομάδας.
Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι, μπορούν να επικοινωνούν στην ειδική γραμμή της ΔΕΗ 214 214 2000.